Anne Margrethe Knutsen Myrebøe fyrer løs
Postet: 23 September 2007 02:38 PM   [ ]
Member
RankRankRank
Innlegg totalt  73
Innmeldt  2006-02-20

På i.Stavern.no er det en annonse for Staværingen Anne Margrethe Knutsen Myrebøes nye nettside (http://www.brennpunktlarvik.no) hvor hun fyrer løs på dommervesen og skaffefuter så gørra fyker. Insinuasjoner i hytt og pine. Hun har laget en nettside som er en blanding av russeavis og “notater fra en time hos psykologen” .  Det er selvfølgelig greit og ofte nødvendig å kritisere samfunnets tjenere på sak, men en generell drittkasting slik hun legger opp til er det bare trist å lese. Legg ned hele nettsiden din Anne Margrethe!

Postet: 29 September 2007 03:30 PM   [ ]   [ # 1 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  4
Innmeldt  2007-09-29

Hei ”Jan Eigil” eller hvem du er?

Takk for din kommentar!

Det er undertegnede, som ansatt i bedriften, som står for innleggene, sammen med andre som er opptatt av det du kaller å ”fyre løs på dritt og gørr”, som forsåvidt er ganske beskrivende! Det handler nemlig å få denne materien ut av Larvik og å hjelpe mennesker som er hensynsløst overkjørt, av de vi beskriver i tilsynelatende uærbødige vendinger. Avisen er altså ikke beregnet på deg og likesinnede, som kanskje tror på Julenissen?
Bak påstandene ligger det betydelig kompetanse og spesialkunnskap, bl.a. med min spesialutdannelse og praksis som Kvalitetsrevisor. Ingen påstand fremsettes uten å ha gjennomgått en profesjonell analyse, blandt flere av de analyseverktøyene jeg behersker, også i forhold til Injurielovgivningen. Altså kjemisk fritt for insinuasjoner, både i hytt og i pine! Sannheten er nemlig ikke injurierende, hvis den kan bevises eller sansynliggjøres. Men provoseringen er bevisst! Du får følge med i tiden fremover, hvis du vil følge oppklaringer og avsløringer! Jeg er nemlig bare den Lille Bukken Bruse. Den Mellomste- og Den Store arbeider ogå med det jeg forteller og som ingen andre i Larvik tør å skrive om!
Og som får venner til å spørre om jeg tør gå ute etter mørkets frembrudd! Derfor har mange års erfaring med Sikkerhets- og Risikoplanlegging i Oljeindustrien vært nyttig: Et minste krøllet hår aktiviserer en ”selvutløser”! Hvem er i søkelyset? 10 til 15 personer som Larvik ikke trenger! Noen av dem kan faktisk komme ut av søkelyset ved å samarbeide. Andre må sansynligvis sone eller dra tilbake til det hullet de kom fra!

Når det gjelder Psykologen, så har jeg en attest som viser at jeg, sitat: ”Er helt normal, veltalende, velutdannet og ressurssterk og som reagerer sundt og normalt på stress”, sitat slutt.  Dette er det ikke mange som har? Her er altså mer kompetanse enn det som skal til i en Russeavis. Ingen grunn til å legge ned avisa!
Bli med å rydde kyststien! Stavern er fristaten i Larvik?

Med vennlig hilsen fra Knut Myrebøe og Stråmannen

Postet: 29 September 2007 04:34 PM   [ ]   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  21
Innmeldt  2007-01-17

Hei Knut myrbøe: Hvis kompetansen er så stor, hvorfor er da denne avisen på russeavisnivå ? En russeavis vet vi da hva er og bakgrunden for denne.
Men dette makkverket er jo på samme nivå, men skal altså være seriøs ? Ditt svar er jo ikke akkurat klargjørende for meningen med avisen, snarere tvert om.
Mitt innlegg tar du selvsagt ikke alvorlig. Beklageligvis kan jeg ikke vifte med en lengere psykologisk analyse av min person, har faktisk ikke følt behovet og er heller ikke, foreløbig, blitt oppfordret av andre til en slik konsultasjon.
Mvh Helge Jensen

Postet: 29 September 2007 06:06 PM   [ ]   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  4
Innmeldt  2007-09-29

Joda Helge, jeg tar deg absolutt på alvor. Man skal alltid lytte! Men for din egen skyld, glem det med Russeavisen og makkverket. Jeg tror du og jeg blir enige. Men gi meg litt tid til å gjennomføre avsløringene! Det er hele poenget med nettsiden!

Med vennlig hilsen fra Knut

Postet: 03 Oktober 2007 09:02 AM   [ ]   [ # 4 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  6
Innmeldt  2006-04-23

Syntes vel at siden din, mest av alt, bunner i en uoppgjort skattesak...... Bitterhet er lov det, men makan til engasjement:-)

“"Når det gjelder Psykologen, så har jeg en attest som viser at jeg, sitat: ”Er helt normal, veltalende, velutdannet og ressurssterk og som reagerer sundt og normalt på stress”, sitat slutt."”

Må le av oppklaringen over, gjeldende din psykologiske tilstand. Sorry, men denne serverte du på sølvfat....grin

Når og hvorfor følte du at du trengte den?

Ikke har jeg papir på at jeg er gal, og heldigvis ikke på det motsatte heller.......Det måtte jo bare ha betydd at jeg en gang har vært gal....eller?

Bounce

Postet: 04 Oktober 2007 10:08 AM   [ ]   [ # 5 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  4
Innmeldt  2007-09-29

Hei Bounce eller hvem som gjemmer seg bak navnet?

Jeg hadde ikke nevnt ”attesten”, hvis jeg ikke hadde håpet på et svar og på muligheten til å slippe ut litt til.

Du har ett poeng: Komplekset hadde et islett av en skattesak tilbake fra 1989, hvor kommunen i 1998 endelig skrev under på en erklæring om at de hadde bedratt meg i 1994 og ønsket å rette opp skaden og følgeskadene, hvilket de enda ikke har gjort etter en lang rekke utrolige krumspring! Som du kan lese mer om etter hvert! Dessuten, er det etter 2001 ikke lenger en Skattesak men en kommunal erstatningssak. Jeg er forlikt med Skattefogden, men vær oppmerksom på at Skatteoppkrever Jon Mathiesen i Larvik har to hatter (minst). Uansett så er Rådmannen hans ansvarlige sjef og må rette opp de ”feilene” han gjør! Og enda verre blir det, kan hende, fordi Mathiesen allerede har innrømmet at det hele har vært et SPILL! Når man har god samvittighet er derfor åpenhet og blanke sverd å foretrekke!

Jo da, jeg trengte en slik attest i november 1989 etter at kampen om Tanum Gård var i gang for fullt (jeg sto bare i veien). Byens Il Consigliere Knut Leinæs og ”Bakmannen” forsøkte å ”rydde meg av veien”, med løgn og råtne knep i vitners nærvær. På eget initiativ skaffet vi oss derfor umiddelbart en slik attest og fikk satt Leinæs på plass og fikk stoppet i alle fall det ryktet, etter å ha plassert det på hans lange merittliste!

Men så lenge du ikke eier noe som Gjengen har lyst på, eller er av typen som villig lar deg overkjøre uten å ta igjen, så kan du ta det helt med ro. Det er først når forholdet er det motsatte at jeg vil anbefale deg å få ”en time” for sikkerhets skyld.

Jeg er overhodet ikke bitter, men urokkelig prinsippfast og frittalende. Hva er galt med engasjement? Eller hva er poenget med å liste seg langs fotlistene hele livet og ikke verken sette seg inn i eller å mene noe som helst, bortsett fra ytringer uten innsikt? Gjør heller din borgerplikt og bli med på korrupsjonsjakten og gjør Larvik til en renere by! Avsløringene er underveis og for å sitere Statsminister Abraham Berge: ”Regningen ligger på Bordet”.  For en prakteiendom – mange millioner – følgeskader – tort og svie – m.m. For en stor familie! Jeg forventer at Kommunestyret i den videre utvikling unisont avsynger:

Wer soll das betzalen – Wer hat das bestellt – Wer hat so viel Pinke Pinke – Wer hat so viel Geld!

Knut

Postet: 07 Oktober 2007 03:20 PM   [ ]   [ # 6 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  2
Innmeldt  2007-10-07

Ja så er det endelig noen som tør og si sin mening her i Larvik. Ja endel personer her som jobber i Larvik kom
kan dere få billig av meg og.Derfor vi i vår fam sier her i denne byen skal ikke våres barn vokse opp

Postet: 10 Oktober 2007 09:13 AM   [ ]   [ # 7 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  4
Innmeldt  2007-09-29

Hei og takk for din ytring om barns oppvekstvilkår i Larvik.

Jeg synes ikke du skal gi opp så fort. Det er mange hyggelige og dyktige medarbeidere i Larvik Kommune, men noen få kan være vanskelige av og til.  Kommunens satsing på barns oppvekstvilkår kan lett bli teorier som ikke blir omsatt i praksis. Hvis dere føler at dere er urettferdig behandlet bør behandlingen konkret ses i sammenheng med kommunens plikt til å hjelpe og gjeldende regler, i tillegg til at det er lov til å bruke hodet. Hvis du har møtt “veggen”, kan du gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan gi deg et godt råd helt gratis. Og som du sier: Det er viktig å si ifra!

Stråmannen

Postet: 10 Oktober 2007 11:10 AM   [ ]   [ # 8 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  2
Innmeldt  2007-10-07

den var god.Hjelp og få i denne komune/ja jeg personelig mener att vis du kjenner en leder her er du garantert jobb
sån funker det her i Larik kom. ps har bare 36 års erfaring med larvik/stavern kom tidligere

Postet: 27 Mai 2010 11:23 AM   [ ]   [ # 9 ]
Newbie
Rank
Innlegg totalt  1
Innmeldt  2010-05-27

den var god.Hjelp og få i 000-924
denne komune/ja jeg personelig mener att vis du kjenner en leder her er du garantert jobb
sån funker det her i Larik kom. ps har bare 36 års 000-935
erfaring med larvik/stavern kom tidligere

hei folkens, ..
Jeg er ny i dette forumet,000-937
..
Jeg fant ut at det er svært nyttig for meg fordi det inneholder veldig informativt innlegg og deling s, .. 000-962
takk

‹‹ Det skjer litt alikevell      Halloween ››