Jeg har litt opprydding og selger diverse musikkstudio utstyr.
Alt utstyret er pent behandlet og har sittet skrudd fast i rack i et rent og røykfritt inneklima. Ønsker du mer spesifikk informasjon om disse sakene, vær snill og email meg på eller ring meg på 4733 1213. Jeg bor i Stavern/Vestfold og alt utstyret kan sees/prøves/hentes hos meg. Kan også sendes med post såklart.
* Peavey Sheffield gitarforsterker med fotpedal. Denne kjøpte jeg av en sykt bra gitarist i England for £400 (kr. 4.500,-) for noen år tilbake. Prisantydning kr. 1.000,-. Bra til gigging, øving, utespilling, alt.
* E-mu Proteus 2000 rackmount synth med 2x MIDI inn (32 MIDI kanaler), hundrevis av lyder, knotter på fronten for realtime control av filter osv. Prisantydning kr. 700,-
* E-mu E5000 Ultra rackmount sampler med “alt”, inkludert innebygget harddisk og flere ROM-kort. Dette er et ekstremt kraftig verktøy, nærmest et helt profesjonelt musikkstudio i en boks. Prisantydning kr. 3.000,- (Det er mer detaljert info om dette produktet i en tidligere post her: http://www.istavern.no/index/forums/viewthread/141/. I den tidligere posten nevner jeg kr. 5.000,- men jeg er villig til å la den går for 3.000,- nå - jeg trenger å få ryddet litt her.
* Lexicon MPX 550 Dual Channel Processor: Lexicon klasse reverb, delay, pitch, chorus etc. effekter. Prisantydning kr. 500,-
* Behringer Ultrafex II Multiband Sound Enhancement Processor (Model EX3100). “Beefer opp” og “spriter opp” slapp lyd. Prisantydning kr. 200,-
* Fostex D-5 Digital Master Recorder DAT opptaker. Profesjonell DAT master recorder. Prisantydning kr. 1.500,-
* Alesis DM5 rackmount lydenhet for trommelyder. Meget bra for trommelyder. MIDI og trigger inputs, kan brukes direkte fra en PC/Mac sequencer tilkoblet med MIDI eller med elektronisk tromme-kit koblet til med “trigger” kabler. Prisantydning kr. 400,-
* Yamaha VL-70-m Virtual Acoustic synth-boks (half-rack størrelse). Meget spesiell lyd og bra til virtuelle analoge ting som fløyter, sax, trompeter osv. Kan kobles til ekstern kontroller som breath-kontroller osv. for forbedret lyd-kontroll og “uttrykk”. Denne boksen har et lite problem med lydpluggen på den ene kanalen. Det er litt “dårlig kontakt”. Ledningen på ligge litt “i klem” for at kontakten skal være på plass. Dette kan antakeligvis lett ordnes med litt rensing eller i verste fall en loddebolt på rett sted. Breath-kontroller følger med! Prisantydning kr. 500,-
* Korg Z1 synthesizer (med keyboard, ikke rackmount). Prisantydning kr. 3.000,-
* Roland JX-8P klassisk analog synthesizer i god stand. Prisantydning kr. 5.000,- ? Eller hva som er “going price” for denne nå for tiden.
* Soundcraft Spirit Folio F1 mixer (14/2) med phantom power etc. Innkobling for synther, gitarer, mikrofoner, osv. Mixeren mangler én “finger-knott” på toppen av den ene slideren. Dette påvirker ikke funksjonaliteten i det hele tatt. Prisantydning kr. 400,-
* Soundcraft Spirit Folio Si mixer (18/2) med phantom power etc. Innkobling for synther, gitarer, mikrofoner, osv. Prisantydning kr. 800,-
* Alesis ADAT (black face) 8-spors digital opptaker. Prisantydning kr. 1.000,-