Etter å ha vært i Stavern sist fredag,kan det være på sin plass om Pøbben åpner igjen.
Fredag var Skippern stengt-Pøbben stengt-Kjellærn halvstengt-Gule 6 personer rundt et bord (bursdag eller noe)
Klokken var 22,00.
Gikk hjem og la meg-Stavern hele året?
Jo takk du J Cash for skryt. Dette er ikke en ølklubb, men en terningklubb som spiller 10tusen, men som seg hør og bør hører jo øl med (øl er jo tross allt en bivirkning av terningspill). Man kan bli medlem ved at man stiller opp på treffene våre som skjer en gang i måneden på Skipper’n (se her http://www.10tusen.com) og da ser vi det ann sånn utover om personen er ivrig og kanskje kommer på flere treff, og hvis det da er ledig plass, da er mulighetene store. De fleste er fra Stavern, med noen unntak. Vi har et tak på 20 medlemmer, men siden 1 stk har fått sparken pga dårlig oppmøte så trenger vi faktisk 1 person. Så møt opp !!!
You got to know when to hold’em - know when to fold’em! No where to walk away, no where to run!
Syntes et pokertreff hadde vært morro i Stavern.. Ikke nødvendigvis med penger, men kanskje med premier for eksempel? (mange yngre som spiller poker nå til dags)
Var på pubben på “Pøbb Floyd”.
Det var en fin konsert med bra band!
I pausene derimot så tror jeg gutta i baren prøvde å jage oss ut med alt for høy musikk. Bandet spilte ganske høyt, men de hadde bra lyd, og konsert er noe annet. Haugevis med dårlige mp3 filer tøyt ut av et sprengt anlegg. Tragisk! Jeg har vært på endel puber og spillesteder i detta landet, men aldri sett på maken til duste opplegg fra et personale.
Jeg ser at de satser på “live musikk” i helgene, og det er bra at noen tør noe sånt i denna byen. Men ikke ødelegg et bra konsept med å jage folk i pausene.
Vi kunne jo spurt om å ha det på skippern,regner jo med at vi ta oss noen glass.Ser at de 10k gutta har treffa sine der (tar jo selvfølgelig en annen helg)og de driver jo med spill på høyt nivå.